بدون امتیاز 0 رای

دوره آموزشی نقشه راه بازاریابی محتوایی در صنایع خلاق فرهنگی

بازاریابی به معنای یافتن بازار است و محتوا در کسب و کارهای امروزین، یک منبع و دارایی محسوب می شود.

قیمت

رایگان!
دسترسی سریع
آموزش کاربردی
امکان بازگشت وجه
مدت زمان آموزش
160 دقیقه
سطح آموزش
متوسط
تاریخ انتشار
2024-07-11

بازاریابی به معنای یافتن بازار است و محتوا در کسب و کارهای امروزین، یک منبع و دارایی محسوب می شود.

بازاریابی محتوا فرایندی در کسب و کار است که به تولید محتوای گیرا و مجاب کننده و توزیع آن برای جلب توجه، جذب و درگیرکردن یک گروه مشخص هدف از مخاطبان، با هدف برانگیختن اقدام های سودآور در مشتریان می پردازد.

بازاریاب محتوا، توجه مخاطب را به خودش جلب می کند، در حالی که بازاریاب سنتی توجه مخاطب را می خرد.

در بازاریابی محتوایی ، سر صحبت را مشتری با شما باز می کند، نه شما با مشتری. بازاریابی محتوایی، بازاریابی وقفه انداز یا مزاحم نیست.

فصل 1
فصل 2
فصل 3
فصل 4

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزشی نقشه راه بازاریابی محتوایی در صنایع خلاق فرهنگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید
درباره مدرس
سید مهدی روح بخش
سید مهدی روح بخش
متخصص رشد کسب‌وکارهای خلاق

منتورینگ، کوچینگ و رشد تیم‌های فرهنگی و در یک کلمه رشد کسب‌وکارهای خلاق، تخصص اوست.

نمایش پروفایل

از این مدرس